Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

23 June 2008

Kita Berhak Hebat

Hari ni bos aku takde kat ofis... so aku ambil peluang update kan blog yg dah lama aku tinggalkan ni... lagipun kawan aku sorang tu ler, asyik suruh update jer... so.. bila dah ada peluang ni... aku nak ler tambah2kan sikit coretan2 utk blog nie...

Kat sini aku nak share sesuatu... aku pernah membaca sebuah buku yang bertajuk "Kita Berhak Hebat" karya sapa yer?? tak ingat la pulak... memang menarik buku tu... motivation book... kat bawah ni aku selitkan sikit kata2 dari buku tu...

Walau apa situasi yang kita hadapi, kita sebenarnya "hebat"... justeru serlahkan "kehebatan" kita.....
Ni pulak .. kata-kata yang aku petik dari Majalah Anis tahun 2005... memang menarik untuk dikongsi bersama...
" Be positive always. Look outfor the positive light to shine on you. Keep on believing that you can do. Always believe in yourself. Your happiness is your hands... for if you keep staying positive, you can make your dreams come true.." petikan dari Majalah Anis Julai 2005....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke