Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

22 August 2008

selepas seminggu...

tamat sudah final exam... rasa ringan semacam jer minda nih.. tak macam seminggu yg lepas nih... berat jer... dalam seminggu ni ler.. aku tak amik kisah bab makan minum aku.. pastu tak amik kisah pasal muka aku nih... jerawat tak usah citer ler... selepas satu, satu lagi menjengah.. menonjolkan diri kat muka aku... mmg aku tak amik kisah pun... tapi selepas exam ni ler... baru aku susah hati bab jerawat la pulak.... tak abih2 dgn susah hati aku nih....

seminggu gak rasanya aku tinggalkan blog ni... tak leh bg tumpuan kat blog ni.. mmg aku jengah tiap2 hari, tapi takde idea... nak buat camne, minda tertumpu kat exam... actually skrg ni pun takde idea gak... dok pikir2 apa ler nak dijadikan topik utk entry kali ni....

sbnrnya byk mende yg aku nak citer... sbb ada dua tiga kejadian... kejadian???... boleh dikatakan kejadian ler... yg telah berlaku... yg menyusahkan dan mengganggu ketenteraman aku... tenteram ker aku nih..??? ntah ler....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke