Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

27 November 2008

muncul kembali....

Lama tul aku tak update blog ni.... rasa malas jer... lagipun mood pun dah hilang disebabkan seseorang yg ntah apa2... Pagi ni... masuk jer ofis... terus aku tgk kembali blog aku ni... tetiba terasa lak nak menulis sesuatu... kesian blog aku ni... lama aku tinggalkan....
Actually banyak yg aku nak nukilkan di sini... tapi biarlah jemari aku menaip apa saja yang bermain di fikiran aku buat masa ini... apa saja yang terlintas... akan aku tuliskan...
Last week, ari rabu aku ke Ipoh... stay umah kakak aku... sebenarnya aku ada exam ptk kat pej suk ipoh ari isnin... so, sesaja ler aku gi awal, konon2 nak study... hehehe.... tapi hampehhh.... cuaca kat ipoh lebih kurang macam winter jer.... sejuk manjang.. asal aku pegang buku nk study jer, confirm aku tido... duduk atas kerusi pun tertido... duduk kat meja makan pun tertido... klu berbaring, sah2 ler aku mmg tido... so camner... ari isnin tu... kul 5.30 pagi, aku bangun tgk sket2 nota2 ptk... agak2 soalan yg nk masuk... kira mcm soalan spot ler... pastu kul 9.00 pagi trus kakak aku antar gi pej suk, amik exam... soalan ptk lak, ntah apa2... yg senang tu, senang sngt... klu yg susah tu, mmg sah2 aku tak tahu... yg best nyer... ada gak part2 yg aku baca, tapi sambil lalu gitu jer... yg tu ler yg depa tanya... hampehs tul... rasanya next year mcm kena amik sekali lagi ler paper tu....
Dlm dok sibuk2 study tu.... sempat gak ikut kakak aku gi jusco... gi shopping, wpun takde sale... cantik2 lak blouse kat situ.. so aku rembat 3 helai blouse dan 1 helai slack... kira orait ler tu... blouse2 tu utk aku pakai time gi kuliah ari jumaat dan sabtu nnti... hehehe... baju baru lagi... asal nak gi kuliah jer... baju baru.... mcm dah jadi kebiasaan lak...
So... ari selasa, aku dah start masuk ofis... bos lak takde, gi meeting kat k.kinabalu... seronok nyer... leh relax lagi... sambil siapkan asgment... pening gak... nak buat kertas penyelidikan, pastu nak kena antar time kuliah ari sabtu ni... ni ler satu2nyer lecturer yg minta tugasan disiapkan dan dihantar time pertemuan ke2... bersemangat tul lecturer sorang ni... yang lain sumer antar time pertemuan ke4...
Rasanya tu jer la kut yg aku nak citer kali ni... dlm dok menulis kat blog ni tadi... kengkawan ajak gi ziarah sorang member ofis, baru melahirkan sorang baby girl... dia stay kat kuarters jer... so, aku pun ikut ler... alahai, chubby tul baby dia.. putih merah lak tu... rambut hitam lebat... time pegnen ari tu, mmg kawan aku ni giler mengunyah ketulan ais batu... org tua2 ckp, klu habit gitu... nnti rambut anak hitam lebat... mmg betul la kut... sbb aku tgk rambut anak dia hitam lebat dan berkilat... ntah ler... wallahuallam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke