Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

17 August 2009

Menu Kampung...

Ni citer last week... disebabkan aku dh tak update blog berhari2 lamanyer... so aku updet ler ari nih... wpun citer ni citer last week... takpe kannn....

Last week ari Rabu... pegawai eksekutif kat opis aku buat kenduri... dua tiga hari sebelum tu... ada la sorang staf ni dtg kat aku tanya aku nk makan apa klu ada org buat kenduri... aku pun tanya ler... mkn tengahari ker minum petang? dia ckp mkn tengahari... so, aku ckp ler... aku nak makan lauk kampung ler... boring gak klu asyik lauk nasi tomato la, nasi minyak la... so, aku confirm nk lauk kampung... member aku tu ckp kebetulan lak keinginan aku tu sama dgn org yg nk buat kenduri tu... rupa2nya member aku ni buat survey... nk mkn menu apa utk ari Rabu nnti... ok la... akhirnya... keputusan yg dibuat ialah Menu Lauk Kampung... bukan aku jer tau yg pilih menu tu... yg lain2 pun pilih yg itu gak... nmpk sgt org dh boring dgn menu yg special2 tuh...

Jadi ini la menu2 nya.....

ikan bakar dh tinggal sket... aku pegi pun dh kul 2.00 ptg...

ulam-ulaman dan sambal belacan


daging rebus


air asam ... cecah utk daging rebus & ikan bakar

sayur kobis & lobak merah

pencuci mulut... bubur jagung

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke