Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

3 March 2011

Perangai yg satu nih.....

Dalam banyak2 perangai Dee.... perangai yg satu ni Dee suka sangat2... actually tak elok pun perangai cenggini... tapi ntah nape suka sangat.... tapi kalau tersilap langkah... jenuh gak nak perbetulkan keadaan...

Nak tahu perangai apa.... PROVOKASI.... sukaaa sangat memprovok org... especially yg tersayang.... chewahhhh... ada ker.... ada ler kut..... provok org sampai gelabah.... kalau kena gaya memprovok tu... silap2 aribulan leh dapat tahu sesuatu yg tidak dijangka... dan kalau tak kena gaya, leh dapat musuh ler jawabnyer.... hihihi... tapi setakat ni.... provokasi Dee memang menjadi....

Selalunya Dee akan buat kat seseorang tu... tengok cmne reaksi dan tindakbalas... selalunya tindakbalas yg Dee dapat adalah apa yg Dee kehendaki... tapi ada gak kengkadang, Dee pulak kena pujuk balik... hihihi... mau tak nyer... org dah merajuk dah kecik ati... jadinyer pujuk ler balik... mintak maaf... xmo la kehilangan org yg kita sayang kan... even seorang sahabat pun....

Semalam baru jer provokkan seseorang nih.... Dee sms dia kul 8.00 malam... dia senyap tanpa balasan sampai ler kul 1.00 pagi... last2 Dee mintak ampun mintak maaf sebab provok dia... baru ler dia reply... nampaknye tak leh provok lagi dah lepas ni... sebabnye dia dah leh baca perangai Dee... hihihi... kena cari cara lain la plak....

Tapi cmne pun... Dee mmg suka memPROVOKASIkan org... leh buat perkataan gitu...? belasah jer lahhhh....

ada mcm muka org suka provok org tak... takde kannn... muka baikkk jer kannnn.....

1 comment:

C I K . F Y Z A said...

akak..provokasi tu mcm mna erk?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke