Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

2 May 2011

Insiden Memalukan...

Pagi ni... hari ini dalam sejarah.. tahun 2011... bulan Mei... 2hb.... hari pertama keje selepas cuti 3 ari.... bertempat di Gerai Pokok Ceri.. dalam daerah Changlun....

Sebaik jer abih makan... telah berlaku satu insiden yang memalukan.... DEE TELAH TERSILAP KETA....!

Ohh tidak!!! Memang memalukan tul... apa tidaknya siap pi buka pintu keta orang len... sib baik tak masuk jer... keta adalah keta jenis yang sama... WAJA... yang herannyer kaler len lak tu... pun leh tersilap... pastu
 siap Dee cakap kat kawan apesal keta dia calar2 nih... mmg ler.. sbb tu bukan keta dia, keta orang len... MALUUUUU...!!!!! sib baik keta tu terlindung sket dgn pokok jambu... kiranya tuan punya keta tu tak perasan Dee dah pi buka pintu keta dia... adusssss....

Masuk jer dalam keta... terus kawan Dee gelakkan Dee.... gelak tak kontrol2 lagi lak tu... dan Dee pun sebab nak cover malu, gelak sekali la.... mmg MALU laaaa....

kalau tersilap keta ni xpe gak... confirm Dee masuk duduk trus.. tak bangun2 lg dah... wpun tahu silap keta...

3 comments:

.m y z. said...

hahah. penah mengalami insiden ni jugak. gelak tak hengat!

deeya said...

ha tu le pasal... mmg gelak tak hengat pun... dan sbb nak cover pun yer gak...

nukilanaffiza... said...

hahahah..memang kelakar la kak dee...saya tak pernah salah keta tapi penah salah borak ngn orang..ingatkan wife kat sebelah rupanya ada org lain..wife kat belakang...

patutla dia senyapje..rupanya saya bercakap ngn org yg tak dikenali...nasib baik awek tu tersipu2 malu gak..hehehe..malu pun ada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke