Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

9 December 2014

JIWA DAN HATI...


Perbualan JIWA dan HATI....

JIWA  :  aku sakit
HATI  :  sabarrr...
JIWA  :  mampukah aku bersabar setelah diberi layanan sebegini
HATI  :  sabarrr... pasti ada hikmahnya...
JIWA  :  aku akan hancur.. akan luluh...
HATI  :  yakinlah... percayalah...
JIWA  :  tetapi semakin hari aku semakin kecil.. aku semakin musnah... dan semakin mengecil...
HATI  :  jangan!!! jangan menyerah...
JIWA  :  aku tidak mampu bertahan... aku menangis di dalam... tiada sokongan untuk aku...
HATI  :  ingat Allah.. Dia ada... sentiasa bersama kita di kala suka dan duka
JIWA  :  aku ingin bahagia... tetapi aku sering disakiti...
HATI  :  sekali lagi... yakinlah... bahagia itu ada...
JIWA  :  aku terseksa... aku diseksa... aku semakin merana... airmataku gugur tanpa titisan...
HATI  :  gugurkan airmatamu hanya untuk Allah... jangan sia-siakan airmatamu untuk insan... yang               tidak menghargaimu...
JIWA  :  hati... kenapa kau begitu tabah..?
HATI  :  kerana aku pernah dilukai... pernah melalui liku... pernah menangisi sia-sia... namun aku                     temui bahagia hanya setelah derita... dan dengan mendekati Allah, aku didekati bahagia...
JIWA  :  berikan aku kekuatanmu hati...
HATI  :  ada pada dirimu...
JIWA  :  akan aku cuba untuk meraih kekuatan itu...
HATI  :  aku yakin kau kan berjaya...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

EGO   :  biar kau rasakan JIWA.... apa yang aku rasa...!!!
HATI  :  jangan sampai kau pula yang merana nanti EGO.....


" JOM SHOPPING JUBAH DAN BAJU MUSLIMAH BERKUALITI DI SWEET MUSLIMAH"
Baju Muslimah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke