Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

13 August 2008

Saat Kritikal...

Lagi dua hari.... final exam akan menjengah mulai hari jumaat nih... dah bersedia ker aku? mcm tak bersedia jer...

Dah menghampiri hari final exam ni ler... aku bz kat ofis... selalu gitu... boleh dikatakan selalu... tiap2 sem... klu final exam jer... ada ler mende2 yg buatkan aku bz... tapi yg kerap berlaku... sehari selepas final, mesti aku ada exam lain... yg tu dah byk kali aku alami... selalunya exam ptk ler... klu dekat takpe... ni tidak, aku kena lak bergegas ke kl.... tapi final exam kali ni xde la pulak... lgpun aku tak apply utk ptk.... maybe bln 11 nie kut... klu mcm ni ler, ari esok confirm aku cuti... kat ofis, xde langsung peluang aku nk sentuh buku nih...

Smlm kononnya nk tido dulu, pastu bangun studi... rupa2nya time aku terbangun tuh dah pagi... dah tak sempat nk studi... aku tak setkan alarm rupanya... mmg smlm aku letih sangat... ntah nape... aku baring jer, terus terlelap... takde gangguan lak tuh... tu pasal leh tertido smpi pagi...

Nmpaknya malam ni... aku kena kuatkan hati dan minda nak studi.... hehehe... boleh ker? Boleh tak boleh... kena boleh gak ler... mcm dh takde masa lagi dah ni... harap2 boleh ler menjawab... tapi camne pun... hasil yang diperolehi adalah bergantung kepada jumlah tenaga dan usaha yang diberikan... kena la fikir cam gitu... supaya nnti takde la rasa terkilan sangat...walau apa pun resultnyer.. (nak sedapkan hati sendiri gak nih...)

Apa2 pun aku tawakal jer lah... studi jgk... dan aku akan redha apa saja resultnyer nanti...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke