Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

3 July 2009

Angan-angan...

Orang kata, klu berangan-angan.. kengkadang leh jadi kenyataan... betul ker? Yang pasti .. dah lama aku berangan2... bukan berangan2 yg pelik2 ...cuma berangan2 nak renovate sket umah aku tuh...
Aku ni kan baru berpindah jer.. aku tengok kat taman tu... org lain dok sibuk renovate sana sini.. aku jer yg dok maintain umah gitu... takde buat apa2 pun... hanya tambahkan sket jer kat belakang utk ruang membasuh pakaian... dan tambahkan kabinet dapur.. tu jer... nanti klu free aku snap pic ruang yg aku tambah tu...

Sekarang ni aku dok berangan2 nak buat sesuatu kat bilik air... ari tu aku gi tkg umah adik kat Ipoh... tapi dia tak pindah masuk lagi... pastu aku gi tgk umah contoh kat taman tu... lebih kurang umah aku gak ler... cuma umah dia lebih besar dan ada wet kitchen & dry kitchen... pastu ruang parking keta mmg dah dipasang tile... seronok kat Ipoh ni... umah murah pastu byk lak kelebihan yg dia bagi... itu pendapat aku ler...

yg ni aku berangan nak buat kat bilik air utama...


yg ni aku berangan nak buat kat bilik tidur utama... betul2 kat luar bilik air... seolah2 disediakan ruang utk ini...

Aku pun sempat ler snap beberapa keping gambar... aku mmg berkenan tgk bilik air umah tu... so, aku pun berangan2 nak buat macam tu ler kat umah aku... tapi ntah bila ler angan2 aku tu akan jadi kenyataan.... hhmmm...???


yg ni kat bilik tidur utama... leh jadikan ruang kerja... atau ruang study... utk aku ler tu...

yg ni aku berangan nak buat kat bilik air anak2....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke