Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

9 July 2009

Assignment lagi...

Rasanya dah dua hari tak update blog ni... bukan malas, cuma tak sempat... lagipun tak tau nak update apa...

Aku nih sebenarnya dok sibuk dgn assignment2 yg perlu disiapkan... next week ada kelas.. dah kena antar assignment tu semua... so apalagi, kelam kabut la dok cari bahan nak siapkan assignment... sib baik minggu ni bos kuar outstation, dapat ler amik ruang utk siapkan assignment kat ofis... sebelum bos kuar ari tu, siap leh tanya dgn bos nak buat camne satu assignment tuh... bab kepimpinan... yg ni mmg bos aku terer ler... lgpun dia pun bg semangat tuk aku study nih... bos aku pun bagi la idea2 yg pada aku mmg cukup baik dan aku akan gunakan tanpa segan silu lagi... hehehe...

ni ler buku2 utk siapkan asgment aku tuh... bersusun elok jer... sebnrnya sblm tu berterabur...

Ari ni pun masih kelam kabut nak siapkan assignment... ada 3 asgnment nak disiapkan... tapi kira nasib baik gak ler.. sebab 2 asgnment tu berkumpulan dan cuma 1 jer kena buat sendiri... save time gak ler... yg kena buat sendiri tu ler yg aku interview bos aku tuh... dari apa yg dia terangkan tu, macam senang jer... tapi tak start lagi nih... esok ler kut....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke