Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

9 July 2009

Breakfast...

Ha amik ko... sekali update... smpi 3 entry aku masukkan... takpe, janji tercapai hasrat aku nak share kat sini...

Pepagi tadi, masuk jer ofis terus terhidu bau durian... ni sure ada yg bawak durian nih... pastu aku terus ke admin utk mengconfirmkan firasat aku tuh... sah! mmg yer ada durian dalam pantry... hehehe... nampaknya breakfast durian pagi nih...

tgk ler... mcm2 ada... cucur cempedak, nasi goreng, sambal ayam, dlm plastik tu lepat pisang...

Aku masuk kat pantry, tgk bukan aje durian tapi lain2 makanan pun ada.... kiranya macam2 ada gitu...

tgk tu... ada bihun lagi... rajin tul kawan2 aku, yg pasti aku ni tukang makan jer la...


Dalam kul 10 pagi , baru ler kengkawan panggil utk makan... masuk kat pantry tgk diaorg dah start kopek durian... aku snap jer la bbp keping pic utk tatapan kat sini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke