Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

10 July 2009

Sedih jer tgk...

Dua bulan aku bercuti... masuk semula ke ofis, tgk2 pokok aku nan satu nih dah layu... macam lemah jer aku tgk...

tengok ler... abih layu2an dan kekuning2an dedaun pokok nan satu nih....
Rasanya salah aku gak... lupa nak tinggalkan pesan kat ofismate suh tgk2 kan pokok aku nih... nak buat camne.. last day aku kat ofis ari tu aku kelam kabut semacam jer... almaklum la dah sakit nak bersalin... mmg tak ingat langsung pasal pokok nan satu nih...

Bilik aku lak klu takde keje diaorg tak masuk... siap berkunci dan gelap lagi... bos aku mmg tak bagi sesapa dok kat bilik aku nih melainkan ada keje yg berkaitan dgn dia... so, mmg takde la org perasankan pokok aku nan satu nih.... kesiannnn....

Takpe, akan aku belai dan aku jaga agar jadi subur semula seperti dulu...

2 comments:

umi_e said...

jangan sedih2 eekkkk - nanti pokok tu akans egar semula :)

* kak e lagi sedih sebab kak e jaga beria-ia pun pokok layu dan mati juga :(

odie said...

dah kurang sedih kak e... dah adjust pokok tuh... harap2 bertahan ler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke