Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

31 July 2009

Diam-Diam Jatuh Cinta...

.. DIAM-DIAM JATUH CINTA ..

Diam-diam berpandangan
Mata bertentang mata
Malu-malu aku malu
Kau buat begitu
Jeling-jeling kau menjeling
Lama-lama dalam diam aku jatuh cinta
Beginikah rasanya sakit asmara
Siang malam gelisah ingin bersama
Ku tunggu ku menanti kata cinta mu
Biar senang di hati ku di samping mu
Jangan-jangan kau berpura
sembunyikan hati mu
Bukan-bukan ku tak tahu
debar-debar di hati mu
Kita saling sama cinta
Tapi malu-malu
Diam-diam jadi rindu
Dulu malu tapi mahu
Kini baru tahu
Diam-diam jatuh cinta
Bersama akhirnya
lagu nih aku dengar on the nk balik ke umah semalam... tetiba lak aku tersenyum sorang2... apa tidaknyer... kata2 lagu ni mmg mengingatkan aku kat seseorang...
Actually xde mende pun... lagu ni ringan dan menghiburkan... itu jer...
** lina... aku tetiba lak teringat kat budak kompang tuh... hehehe... ko sure tau sapa kan...

2 comments:

mawar merah said...

hmm...lagu tahun bila ya...sapa nyanyi pun dah tak ingat...

odie said...

lagu ramlah ram tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke