Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

2 August 2009

Bebudak Praktikal...

Sepatutnya ari ni aku bercuti... nak study ler konon2 nyer... tapi hampehhh tul... pepagi tadi dah dapat call dari ofis... 2nd bos tepon... suh gi ofis jap, tgk ada 2 org stdnt praktikal masuk lapor diri ari nih... alamakkk... salah aku gak nih... den lupo la ..... stdnt yg aku tunggu2, tapi bila tiba ari depa lapor diri, aku lak yg terlupa... hehehe... ok2... den ngaku, den yg salahhh....
Bebudak praktikal ni... stndt poly... course setiausaha sama cam aku la.... so, aku diamanahkn utk tgk2 kan diaorg nih... 'diamanahkan' ker... tak mo ler ckp diamanahkan, mcm berat jer bunyinyer... 'ditugaskan' ler... sedap sket dengar... aku diminta utk assignkn depa2 ni buat keje2 yg tertentu kat unit tertentu... tp disebabkan aku ni pelupo dan terlupo... aku kelam kabut sket ler ari ni... masuk ofis kul 9 lebih tadi, smpi skrg kul 10.10 pg aku xjumpa lg dgn bebudok nih.... aiseyhh... apa aku nk suh diaorg buat nihh... buat masa skrg depa ditempatkan di unit stor utk settlekan keje2 yg tak settle... kesian lak... bos aku lak dok meeting nih... klu tak leh tanya pendapat dia camne... sah2 bos aku pun lupa nih... nk buat camno, dah PA dia terlupa dan pelupa... dia pun xdpt ler maklumat.... tu la pasal... ko berangan lagi odie.... ehh... den bukan berangan ler.... den sibuk... sibuk studii.... yer ker???? hmmm.... hanya aku yg tahu....
Jap yer adik2... nnti akak panggil... akak nak planning jap utk adik2 buat apa nanti... pastu nak siapkan skrip sblm assignkn tugasan.... skrip mau baik nyer... mula2 nak buat2 serius ler sket... biar diaorg takut... hehehe... berangan lagi aku nih.... xmo ler... biar la aku dikenali sebagai PA yg peramah tapi tegas... chehwahhh.... berangan lagi... tu ler aku... keje idak jgk siap.... berangan dah berkali2 dah nih....
Ok la... nk gi jumpa bebdk tu dulu la... biar spontan.... nnti aku update apa yg jadi lepas nih....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke