Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

21 July 2009

Letih sket...

Ari Jumaat & Sabtu aku ada kelas... ari jumaat kelas aku smpi kul 12 malam... balik umah mmg letih giler... ari sabtu lak kelas smpi kul 6.30 petang... tapi tak kira ler balik malam ke balik petang ker... mmg aku letih... nape ekkk... agaknya aku kena amik supplement nih...
Ari Ahad lak... sbnrnya nk update ler sket tapi malas ler pulak... hubby dgn amir & acap xde.. diaorg ker Pulau Panjang... memancing... actually bkn tujuan nyer nk mancing sgt pun... hubby kena gi tgk tmpt2 yg bersesuaian utk mancing, pastu booking org utk siapkn makan sebab ari jumaat nnti ada trip mancing dari kl dtg... diaorg akan ke pulau panjang selama 3 hari 2 malam... kebetulan ari isnin kan cuti Israk Mikraj... amir & acap merayu2 ler kat aku nk ikut ayah gi mancing... aku pun bagi ler izin sbb kesian nengok smpi merayu2... dari ruang tamu... ke bilik... dari bilik... ke dapur... klu bleh kat bilik air pun nak merayu2 kat aku nih... so, aku benarkan ler... janji balik dari mancing kena studi.. tmbah2 plak si amir tu nak exam percubaan upsr peringkat daerah 28hb nih... pastu kena pandai jaga diri kat sana... jangan terlebih seronok lak... tu ler pesan aku dan depa pun berjanji gitu gak ler...
Ari Isnin lak... cuti... aku kat umah dengan nadia, arfan dan aidil... aku amik peluang dok umah utk rehat secukup2nya... lgpun hubby xde... tak payah nak pikirkan sangat bab2 breakfast ker lunch ker... nadia lak jenis yg kureng sket makan... dia mmg tak kisah nyer apa yg aku siapkan utk breakfast... arfan pun sama gak... si aidil lagi senang.... nyusu jer ... aku kemas umah sket2... tengahari nadia mintak izin nk gi kenduri dgn jiran sebelah umah... aku mmg tak mo pegi sebab susah ler nak handle si arfan dgn aidil nih... so, aku bagi nadia ikut jiran aku tuh... aku ckp kat jiran aku tak gi tapi aku antar wakil... nadia la tuh... balik kenduri, nadia ckp dia dah kenyang sangat sampai keras perut dia... lepas ler bab makan tengahari anak dara aku tuh... utk aku sendiri aku masak nasi minyak berlaukkan rendang daging jer... abih citer... tak yah susah2...
Hubby dgn amir & acap balik dalam kul 5 ptg... bwk balik ikan apa ntah nama... lupa lak time nak buat entry nih.... aku lupa nak pesan dgn amir, snap ler beberapa keping pic utk aku masukkan dlm blog aku... so, disebabkn dah lupa, xde la gambar utk entry nih... kat umah pun, time aku nak siangkan ikan tu... aku lupa gak nak amik gambar ikan... beria2 si amir citer ikan yang besar tu dia ler yg dapat... pastu ada beberapa ekor ikan kerapu, tapi semua dah abih dimakan kat sana... lgpun kat pulau panjang tu bknnya orang lain... sedara mara hubby gak... diaorg tido pun kat umah mak sedara hubby... tu pasal abih ikan kerapu dikendurikan... kat aku diaorg bwk balik ikan kembung pastu ikan apa ntah namanya tuh jer.... xpe la... janji bwk balik gak...
Ari ni Selasa... aku ada semangat sket nak update... bos lak takde kat ofis sepanjang minggu ni... so akan aku amik peluang ni utk studi.. almaklum ler .. dua minggu lagi aku final exam... hampeh tul... ada dua minggu jer utk studi... ntah boleh ke idak... dulu diaorg bagi masa 4 minggu... tu pun nak jawab tengok siling ler, tengok dinding ler... kali ni 2 minggu jer... apa la yg aku nk tengok nnti time menjawab...hmmm???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke