Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

2 July 2009

Majlis Perpisahan

Petang semalam aku kuar awal dari ofis... kami staf admin dibenarkan kuar awal kul 4.45 petang.. sebab nak ke Restoran D' Bendang Kelubi kat Jitra utk hadiri Majlis Perpisahan seorang staf admin yang dapat kenaikan pangkat dan akan berkhidmat di tempat baru...

Aku kuar kul 4.45 tepat dan terus ke umah pengasuh amik Aidil... aku drive perlahan2 ke restoran tu sebab kebetulan mmg on the way ke umah aku pun... tiba kat sana, rupa2nya aku lah org yg terawal sampai... takde sesapa pun kat sana... tunggu dalam 3 minit lepas tu baru la staf lain sampai...
ucapan dari Pengarah


ucapan dari orang yang dirai

Member aku yg dapat kenaikan pangkat tu... tua setahun jer dari aku... dia dapat jadi CC... ditempatkan di sekolah... dia memang bernasib baik sebab tak ditempatkan ke tempat yg jauh... sebelum gi lapor diri, dia dah risau... almaklum ler... dia pun anak ramai... kecik2 lak tu... susah ler klu dibagi penempatan yg jauh... dia ni memang pakar kalau bab perkhidmatan dan perjawatan... dia ni la pakar rujuk aku klu ada pertanyaan atau kemusyiklan bab yg berkaitan...

penyampaian cenderahati

So.. majlis petang semalam tu utk meraikan kawan aku ni la... kitaorg mmg berkawan baik... ke mana2 pun bersama.. klu berkursus pun, kitaorg mesti pastikan sebilik... nampaknya berkurang la member makan aku... sedihhh nyerr....

Aku tak mo citer byk2... sebab apa yg berlaku semalam adalah perkara yg biasa berlaku kat majlis2 seperti itu...

aku dan asniza (org yg dirai..)

Aku ada snap beberapa keping gambar... tapi dari jauh jer la... sebab aku kena tgk2kan si Aidil tu... xper... janji ada pic...


bos aku dan Aidil...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke