Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

29 July 2009

Termenung ker aku...????

Pepagi tadi aku masuk bilik bos... mcm biasa rutin aku ler... tgk kut2 ada surat2 nk kuar ker.. gi update apptmnt ari ni... mmg xde mende pun ari ni... tp dh tgjwb... buat jer la...

Tetiba bos aku tanya... "Rod ok ker ari nih...?" Aiikkk... heran... mmg heran... apa motif soalan dia tuh... aku pun jawab ler... "ok jer.. mcm biasa la tn hj... nape...?" dia hanya jawab... "Alhamdulillah..." tu jer... xde lagi dah jawapan yg lain... aku lak... wpun heran, pun tak tanya lagi dah... pastu terus aku keluar... wpun masih heran lagi nih...

Tadi time breakfast... baru ler terjawab segala persoalan... citer nyer gini....

Rupa-rupanya ... dia dok perhatikan aku 2-3 hari nih... dia ada tanyakan kawan aku yg sama2 dok sambung belajar nih... "agaknya si Rod tu dok risau pasal final exam dia kut?" member aku pun tanya ler nape tn hj ckp gitu... "saya tgk dia asyik termenung jer... mcm susah hati jer nmpak..."

Hahaha... lawak... mmg lawak... aku termenung ke... aku pun tak perasan... agaknya lah... ntah la... mmg tak perasan pun time bila aku termenung tuh... dan time bila pulak bos aku ni dok tgk aku termenung... agaknya aku ni betul2 termenung ler.. tp termenung sebab lain... hmmm...??? hehehe... ntah ler...

Mcm tak betul jer entry aku kali nih... kalau cam gini ler jadi nyer... mmg sah2 ler aku bermasalah skrg nih... susah hati sebab exam... susah hati pasal tak studi lagi... susah hati sebabbb.... ntah ler...

Nampaknya aku sedang berada dalam situasi yang kureng betul sket... ini adalah mungkin disebabkan beban keje yang banyak yg perlu disettlekan... almaklum ler nak cuti seminggu.... atau mungkin disebabkan tekanan nak final exam nih... jadi tekanan sebab tak studi lagi.... ataupun disebabkan ditimpa perasaannnn... hahaha.... kena gelak sket... nk hilangkan tekanan la kunun2 nyer....

Apa2 pun masalahnya sekarang nih... life must go on....

1 comment:

Anonymous said...

Somebody essentially assist to make critically articles I'd state. That is the very first time I frequented your web page and thus far? I surprised with the analysis you made to make this particular put up extraordinary. Magnificent activity!

Have a look at my web blog - ecustomdiet.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke