Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

30 August 2009

1st day... otw ke Putrajaya...

25 Ogos 2009, hari Rabu... tiket aku ke Putrajaya kul 11.00 pagi... wpun tiket dah amik, tapi hati aku tetap berbelah bagi nak pegi interview nih... aku rasa mmg aku keberatan nak pegi, tapi disebabkan sokongan daripada kakak aku, bos aku dan juga kawan2 aku... maka aku gagahkan gak ler diri utk hadiri interview tu...

Pagi 25 Ogos tu... aku bergegas ke umah pengasuh utk antar Arfan dan Aidil... pastu aku bergegas lak ke kedai gambar sebab baru nak amik gambar ukuran pasport.... pastu aku bergegas lak ke ofis utk dptkan tandatangan bos aku sebagai Pegawai Penilai Pertama untuk LNPT 2008 aku... nape ntah, dia leh tak sign lak... time tu jam dah tunjukkan kul 10.15 pagi.... fuihhh terasa betapa penat nyer aku..... ni ler akibat daripada persiapan last minute... mau tak last minute... hati tak mau pegi... huhuhu...

Aku sampai kat bas tu dlm kul 10.50 gitu ler.... terus naik bas... rupa2nya aku ler satu2nya penumpang kat Jitra... hehehe... sian depa dok tunggu aku... aku naik jer atas bas tu... driver terus jalan.... sorry yer driver bas, mana la tahu, ingatkan ramai lagi penumpang yg nak naik... hehehe...


aku kat dlm bas.... tembam nyer pipi...
Dalam bas... keje aku tido jer la... tp sempat snap pic lagi tu... tp tgk ler... muka sembab semacam jer... dlm bas lak takde ramai penumpang... ada dlm 11 org jer kut... aku lak dok sorang2.. apa lagi... tido lagi...hehehe...

tengok ler muka aku... nmpk sgt mata yg keletihan... dn nmpk tua ler.... huhuhu...

Sampai kat tol Sg Besi... lebih kurang kul 6.15 ptg... (betul tak ina..?) aku tepon member aku si Lina tu... sbb dah janji nak amik kat tol Sg Besi... dia yer2 ckp dok tunggu aku kat tol... kat Golden Palace... aikkk... klu tak silap aku dah lepas tu... tol Sg Besi dah atas lagi dari Golden Palace tuh.... alahaiii... tunggu nye tunggu... tak kunjung tiba gak si Lina nih... kredit hp pun dah abih aku guna nk call dia.... aku pun tunggu lagi... smpi dh gelap pun... smpi ada abg lori dtg sembang... kunun2 risaukn aku sbb dok sorang2... ari dah nk gelap... xpe.. aku tawakal jer la... lina oh lina... mana kau... tetiba aku dpt call, no aku xkenal pon... rupa2nya hubby si lina... dia tanya betul2 aku kat ner... dah faham baru dia bgtau lina... akhirnya org lain dh berbuka, baru ler aku nmpk si lina... hehehe... rupa2nya member aku sorg nih tersalah tol... xpe2.... nk buat camne... miscommunicate... hehehe...

So... ari tuh... aku berbuka selepas time berbuka... keh keh keh... berbuka dgn anak2 si Lina...

Malam tu aku berborak dgn Lina sampai kul 2.30 pg... mcm2 yg kami borakkan... almaklum ler dah lama tak berjumpa.... best gilerrr.... malam tu anak si Lina, Haziq... (tul ke nama anak ko ni Lina..?) tido dgn aku... dia dh berkenan dgn aku... kehkehekh.... sebabnya aku ni kan ker sifat keibuan tu terserlah...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke