Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

1 September 2009

kat umah Lina....

26 Ogos 2008... aku kat umah lina... ari ni aku interview... disebabkan smlm sapa suh pi sembang borak smpi kul 2.30 pagi... so, pagi ni aku rasa cam malas sgt nak bangun pagi... wpun bangun sahur ok jer... pastu siap study lagi apa2 yang patut... tapi time nak gi interview aku rasa malas yang amat...

Dah siap2 apa yang patut... baju pun dah siap iron mlm td... mekap pun dah tempek kat muka aku yg letih nih... tudung pun dah pakai... tinggal nak bertolak ke Putrajaya jer... akan TETAPI.... jeng.. jeng.. jeng.. hehehe... saja jer... si Lina tu... sompek laie nak bergambor bagai... xpe2... wpun muka ku letih, ku gagahkan jua... demi sahabat ku LINA... hehehe... yg syoknye... dh ler letih, siap leh amik berbagai2 sudut lagi... bukan apa, Lina tuh... nak makesure mukanye cukup serba serbi dlm gambar... meaning... tak nampak bulat, tak nampak serius... yg pasti kena cantikkkk.... aku ponnn.....

aku dan lina....

Pastu... kat luar amik lagi gambar... sampai kat umah pengasuh anak Lina... amik lagi gambar... fuhhh cam celebrity la plak... perasan jappp.... pastu baru ler bertolak ke Putrajaya...

aku dengan Dini...

aku dgn haziq...

Aku gi Putrajaya.... sampai sana sblm kul 8 pagi... sebab interview kul 8 pagi... pastu abih dalam kul baper ekk... lupa la pulak... dari Putrajaya aku terus lepak kat ofis Lina... petang tu... kak Izzah (ex roomate aku kat PPD) & Kushairi datang kat ofis lina... kitaorg borak2... pastu aku ikut kak Izzah ke Bangi jap sebab nak sambung borak2... selesai keja kak Izzah, terus patah balik ke Serdang sebab nak balik malam tu....

Ha... bab tiket balik aku ke Kedah tak citer lagi ekk... tiket yang ada untuk balik ke Kedah hanyalah pada jam 10.00 malam... dari Kajang ke Kedah... so, aku ada masa panjang nak borak2 dgn Lina... tu pasal leh lepak2 dulu kat opis dia.....


Malam tu... aku berbuka kat luar dgn family si Lina nih... lupa pulak nak snap gambar... bukan apa sebenarnya aku keletihan yang amat sangat... mata pun dah pedih... dah tak larat nak angkat kelopak mata... abih makan, aku dgn lina & anak2 ke stesen bas Kajang... lepak kat sana sebab masih awal ... rasanya time tu baru kul 8 lebih sedangkan bas aku kul 10.00 malam... borak kejap dgn lina dlm keta, tau2 aku terlelap.... sama gak dgn Lina... hahahah.... lawak2... leh terlelap lak kitaorg...

Time nak naik bas tu ... lina ada snap gambar aku dgn anak2 dia... tp tak mintak lak aku... ntah2 dia dah delete sebab gambar tu gelap sket... nnti ler aku tanyakan....

Apa2 pun memang perjalanan aku ke sana menyeronokkan... sebab dapat jumpa Lina... dapat kenal anak2 dia... pastu dapat jumpa balik ex roomate aku, kak Izzah... dan dapat borak2 kisah2 lama dan juga terkini.... yg bestnya rasa macam dolu2 jer.... thanks lina... jasa ko akan aku kenang sampai bila2.... nnti ko datang Kedah... pastikan ko tido umah aku lak....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke