Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

27 September 2009

1st Day Raya....

Pepagi raya tu ... aku bgn awal mcm biasa... almaklum ler dah terbiasa bgn sahur tak pernah tido.. ada jer keje nk buat... so, aku dah terbiasa.... aku kemas2 apa2 yg patut... dari ruang tamu ke ruang dapur... pastu aku terus masak rendang... kuah lontong... (nasi impit dan kuah kacang dah siap dimasak malam tadi...) pastu Nurul dgn Sarah bangun lak... siapkan meja makan... masukkan biskut2 raya dlm bekas biskut.... pastu buatkan air minuman....

Tapi yg tak best nyer ada lak insiden negatif pepagi raya tuh... mmg geram tahap gaban nih... rasanya Nurul pun sama geram mcm aku gak... tp takpe... biarkan.... huh!!!! mmg akan ingat smpi bila2 insiden nih.... gerammmmm...... sabar2... pagi raya kannnn...

So... semua dah siap terhidang.... family members semua dah bangun... pastu semua pun dah bersiap sedia... segak lawa smuanya... termasuk ler si kecik Arfan dgn Aidil... comey jerrr....


Maleh nk taip citer... meh tgk gambar udah lah yer...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke