Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

4 October 2009

Meeting di Langkawi...

Meeting di Langkawi bermula malam 1/10/09 sehinggalah tengahari 3/10/09... aku jadi urusetia... uruskan semua hal2 yg berkaitan dengan meeting tu... penginapan dan susunatur perjalanan mesyuarat... tp bukan aku sorang ler... ada lg 3 org urusetia... 2 org stay 1 malam, esok nyer balik.. aku lak tinggal berdua dengan Yana, kawan aku yg rapat tu... utk uruskn smpi abih meeting...

Malam tu... ada perasmian pembukaan meeting... bos aku hadir ler utk rasmikan... dia pakai pakaian kasual jer... aku pun sama gak.. pakai santai jer... lgpun aku bukan ahli mesy... aku kan urusetia... malam tu semua ahli mesy amik gambar...

Aku pun siap bergambar gak sebelum tu... mcm urusetia gila glamor la pulak... asyik bergambar jer... dah ler sebelum tu dlm perjalanan pun asyik bergambar gak...



Esok tu... diaorg start meeting... kitaorg yg urusetia nih... sibuk bergambar lagi... hehehe... mmg gila glamor.... Malamnye lak.... meeting sat jer... aku dgn yana minta izin nak kuar awal sebab nak tengok Nur Kasih.... rupa2nya bukan aku dgn yana jer yg kuar awal.... peg eksekutif aku pun kuar awal gak... kahkahkah... mmg lawak.. penangan Nur Kasih...

Mlm tu kitaorg tido awal... ntah nape... letih kuttt... letih mende ntah... shopping agaknya...


Esoknyer... lagi ler kitaorg bersantai... pepagi tu, selepas setting bilik mesy... sijil2 utk penutup dah disiapkan... aku dan yana dan jg pn amilia gi ke booking tiket utk balik... sib baik ada Atie... dia kan keje line tuh... so, dia ler yg ajarkn nk buat cmne... nk dptkn diskaun dan dpt tiket free lagi... hehehe... settle tiket.... balik semula ke hotel...

Pengarah cakap... nak balik awal... so, slot rumusan dan penutup diawalkan.. sebab nak bagi peluang kat sesapa yg belum puas bershopping... kitaorg ler tuh... kehkehkeh.... yer la... idaman suri semalam tutup.. ari jumaat... so, ari ni sabtu... diaorg buka... time ni jer la nak pegi... so meeting ditutup kul 10.00 pagi... terus kitaorg kuar gi idaman suri...

Lunch kul 12.00 tghari... check out kul 1.00 tghari.... tiket feri kul 2.30 petang....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke