Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

6 October 2009

Di Langkawi dengan ATie...

Sebelum pegi Langkawi... aku dah tepon Atie... tanya pasal urusan tempahan tiket feri... pastu siap janji dengan Atie nak gi cari dia klu dah smpai kat Langkawi...


Sampai jer kat Langkawi... aku dgn kengkawan terus check in pastu tanpa berlengah lagi terus gi jejalan sekitar bandar Kuah... org kata 'jamu mata' dulu... gi survey harga coklat kat setiap kedai, sebab esok nak gi beli belah... gi tengok kedai2 tudung dan blouse yang ada kat sekitar bandar tuh... esok al-kunun2 nak membeli belah ler...



Petang tu... baru aku sms Atie tanya opis dia kat ner... padahal sebelum pegi ari tu dah tanya dah... kalau boleh nak tanya smpi betul2 faham kat mana opis dia... dah confirm, esok aku akan kuar time lunch dgn Atie... best nyer... tak sabar lak nk tunggu esok...

Esok tu... time lunch kunun2 nak makan sket jer la kat hotel... sekali lauk sedap la pulak... termakan byk sket... huh... Atie suh tunggu kat lobby, tapi disebabkan member ajak teman ke kedai blouse aku pun ikut ler... sms atie aku tunggu kat kedai blouse tu... dlm 10 minit atie sampai... aku tengok Atie dari jauh dengan gah nyer di dalam keta hitamnyer yg baru yang berkilat dan besar itu... fuhhhh.... bergaya sekali kawan aku nih... terasa betapa lekeh nyer aku time tuh.... oooh tidak... Atieeee.... lawanyerrrr.... kurussssnyerrrr.... tercabar nih... terasa aku mcm tua lak dari dia, padahal sebaya jer.... camni tak leh jadi nih.... aku kena kuruskn badan nih....


Atie bawak aku gi foodcourt dia... kebetulan hubby atie gi solat jumaat, jadi atie kena amik alih jap foodcourt dia tuh... dan kebetulan gak, atie baru je amik staf baru... ada ler 2-3 org staf baru yg perlu diberi latihan... sibuk tul aku nengok si atie ni kat foodcourt dia...


Satu lagi... Atie ni aku perasan... kurus sangat... rupa2nya dia baru jer baik demam... dari berat 56kg, terus turun ke 46kg... bayangkn ler betapa kurus dan keciknya kawan baik aku yg sorang nih.... pastu..... ni yg tak leh tahan nih.... dia makin lawa ler.... lawa sangat... kulit cantikkkk.... jeles aku... pastu aku apa lagi... korek ler rahsia... sib baik dia tak lokek rahsia kecantikan dia tuh... orait atie.. pasni odie akan amalkan apa yg atie amalkan tu... insyaallahhhh... kita sama2 lawa... hehehe....

Dalam kul 2 ptg gitu atie antar aku balik ke hotel... sebab meeting start balik kul 2.45ptg... janji kunun2 nak jumpa mlm tu... takpun esok... tapi janji tinggal janji... byk benor aku nyer plan dgn kawan2... xpe atie... next time jumpa lagi... insyaallahhh.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke