Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

7 October 2009

Sambutan Aidilfitri di Opis...

Ari Ahad 4/10/09... masuk opis... aku masuk lewat sket sebab bawak aidil gi routine checkup kat klinik.... aku masuk dlm kul 11pg gitu...

Petang nyer ada Sambutan Aidilfitri 2009 kat opis aku... sambutan dibuat di dewan... mmg meriah... meriah dgn hadirin dan juga meriah dengan makanan... kebetulan aku amik bfast sket jer... time tengahari tu mmg aku lapar giler.... so,aku amik kesempatan makanan2 free yg dihidangkan tu utk penuhkan perut aku yg kosong nihhhh....

Tapi yg best nyer.... bukan nyer makan sangat pun... kitaorg giler bergambar.... tak abih2 lagi giler glamor aku kat Langkawi... aku bawak pulak giler glamour aku tu kat opissss.... apa lagi... bergambar sakan ler aku, wpun baju yg aku pakai ni buatkan aku nmpk tersangat ler gemukss nyerrr... (xmo ngaku, badan mmg dah berisi sgt punnn....) xpe2... aku diet... sebulan xmo makan nasikkk... betul ke nih....???!!!!

Yg best nyer... time bln pose ari tu... ada pertandingan unit paling patriotik... yg mengherankan... unit pentadbiran menang tempat ke-3.... hmmm???? patriotik kerrr....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke