Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

21 October 2009

Semester baru dah bermula...

Actually citer ni dah lama... dah nk masuk pertemuan(kuliah) kedua pun... sebenarnya time aku gi Langkawi ari tu... time tu ler ari pendaftaran aku masuk ke semester baru... tapi nak buat camne... pepagi tu aku pegi daftar dan amik modul... tghari nyer aku bergegas lak ke Langkawi... dah tugas itu yg lebih penting... terpaksa la aku korbankan kuliah yg pertama tu...
Balik dari Langkawi, terus aku call Mala (member sekuliah) utk tanyakan assignment... sem ni aku amik 3 paper... klu tak 4 paper dan sem ni akan jadi semester terakhir aku... tapi disebabkan 2 paper bertindih, akibatnya terpaksa la aku extend semester dan aku pun lambat ler nak grad... huhu... nk wat cmne... kena gak ikut jadual yg dah ditetapkan... Mala ckp tak byk asgment... lega sket... pastu... satu kuliah terpaksa ditutup sebab tak ramai student... jadi nyer, sem ni aku amik 2 paper jer la... ringan sket bebanan asgment tuh...
Oleh sebab tu... hehehe... aku pun dengan semangatnya berazam nak siapkan asgment tu awal2... supaya aku leh rehat2 sket time nak exam nnti... klu tak, dekat nk exam baru nk siap asgment... tu ler perangai aku yg tak leh ubah... ntah nape... hahaha.... gelak sorang2... aku jer la yg tahu....
Aku dah ke library pinjam beberapa buah buku utk rujukan... al kunun2nya nak siapkn cepat la tu... esok aku nk interview bos aku... nk tunjukkan tajuk2 asgment tu... pastu nk tanya pendapat dia yg mana dia rasa senang... bukan apa... klu ada tajuk yg dia rasa senang... maka dengan senang hatinyer dia akan tolong aku... dah dia nk tolong, takkan aku nak tolak... betul tak???
Tapi kannn... pinjam buku dah nak masuk seminggu... tapi asgment sepatah perkataan pun tak start lagi... ha tu la... tu la perangai aku... semangat kemain berkobar2 lagi... tapi hampehhh... xpe2... esok akan aku gagahkan jari jemari aku utk taipkan sepatah perkataan dlm asgment aku tu.... hahaha..... gelak lagi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke