Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

5 November 2009

Kelas Pertama Untuk Sem Baru

Walaupun kelas ni sebenarnya merupakan pertemuan yg kedua utk semester baru ni... tapi kelas ni merupakan pertemuan kedua untuk aku... mau tak nyer... pertemuan pertama, aku pegi Langkawi...
Aku dah dapatkan tajuk2 utk assignment... dah pegi pinjam buku... tapi harammmmm sepatah perkataan pun aku buat assignment tu... malas ler... lgpun aku dok giler dgn FB nih... giler berkebun la... giler membela ikan ler... giler berakuarium ler... adusss... nape la leh jadi gini nih... mau nnti kelam kabut aku nak siapkan assignment klu aku masih menten perangai kegileran aku nih.... tulunnnn.... mintak semangat assignmenttt....
Xpe la... aku pegi kuliah dulu la... balik kuliah nanti aku start buat assignment.... huhu.... yer2 jer la... ntah2 gitu gak perangai aku.... kegileran utk berFB....
Apa2 pun pegi kuliah dulu.... esok dan lusa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke