Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

11 March 2010

Mesyuarat JK Penasihat Akademik KPM

Amboiii tajuk kemain lagi mcm formal.... tp sbnrnya citernya idak ler formal sgt pun... saja jer letak title gitu... buat gempakkk sket...
Mesy ni sbnrnya diadakan setiap tahun dan setiap kolej akan mengikut giliran untuk menjadi tuan rumah... tahun 2009 merupakan giliran kolej aku ler... mulanya nk dijalankan bulan Nov... tetapi ditunda ke bulan Disember... byk gak ler persediaan yang dilakukan oleh pihak kolej... yer la, nak sambut KSU ke kolej... bukan senang KSU nk dtg... so persiapan mestilah grand...
Aku ni lak tetiba jer dilantik sebagai penyambut tetamu VVIP... agak2 nape yer... sebab aku lawa ker... hahaha... tak pun sebab jawatan aku... aku diharapkan mengenali semua vvip... huh... ingat senang ker... aku ingat yg aku kenal jer la... yg tak kenal susah sket nak ingat... pastu agaknya diaorg rasa aku ni peramah kut... hahaha... yg ni mmg lawak... aku idak ler peramah sgt pun... setakat senyuman manis tu boleh la.... hahaha... tp cmne pun, aku terima tanggungjawab yang diberi tu... walaupun aku perlu bekerja pada hari cuti, bermula jam 2.00 petang hingga jam 10.00 malam..... bersama aku nnti akan ada 3 org lagi pensyarah yang bertugas sebagai penyambut tetamu... lagi satu... yang paling penting.... dapat makan freeeeeee.....
So, pada ari tersebut... aku dtg opis awal sket... dlm kul 11.00 pagi gitu... aku buat pe ekkk dtg awal2 gitu... tak ingat la pulak... xpe2... yg penting aku ingat ari tu aku dtg awal.. dlm kul 2.00 ptg, si sakinah call ajak pegi hotel dgn nye... aku ok jer... kitaorg dh janji nk pakai baju batik kaler ijau... dua org lagi baju batik kaler merah... so, aku pun bersiap2 kat surau... pastu tunggu si sakinah... kitaorg smpi hotel, bawak cenderahati sume pastu tunggu ketibaan VVIP... kitaorg tunggu awal, wpun tahu VVIP nye flight akan tiba jam 4-5 petang... sebabnye kitaorg tunggu awal kerana ada VVIP yg datang sendiri dgn keta sendiri... so, terpaksa ler dtg awal.... silapnye aku tak amik gambar wpun sekeping time kitaorg jadi penyambut tetamu tu... ntah nape... agaknya mood berblogging dah start ilang time ni kut....
Malam tu... aku dgn sakinah balik awal.. lepas dinner terus kitaorg balik... tak sanggup nk tunggu KSU dtg lewat mlm tu... so, kitaorg serah tugas kat ketua kitaorg ler... en zulkifli untuk tunggu KSU and the geng... hehehe...
Ni gambar aku kidnap dari laman web kitaorg.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke