Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

11 March 2010

Blog yang lama ditinggalkan...

Rindu betul dgn blog aku nih... lama tul ditinggalkan... bukan tak jenguk langsung blog ni... ada gak menjenguk, tapi takde kesempatan nak update... bukan takde citer nak diciterkan, tapi mood untuk bercerita seolah2 bersembunyi...
Tapi blog ini takkan dibiarkan begitu sahaja... takkan dibiarkan selamanya begini... takkan ditinggalkan begitu lama... Hari ini aku akan gagahkan jua untuk mencoret kata2 dalam blog ini untuk menghidupkannya kembali... terlalu banyak kenangan di dalamnya.... tidak boleh dipersia-siakan begitu sahaja...
Jika dilihat pada kali terakhir aku mencoretkan peristiwa di dalam blog ini ialah pada 1 Disember 2009. Hari ni bertarikh 11 Mac 2010... bayangkan lebih kurang 3 bulan aku membiarkan blog ini tanpa cerita... sudah tentu banyak yang perlu diupdatekan... tapi akan aku buat satu persatu.. coretkan apa sahaja yang aku teringat... demi memastikan kesinambungan blog aku ni....
Fuhhhh.... mcm ayat2 sastera la pulakkk.... anyway... I'M BACKKKK.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke