Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

8 February 2011

Agak sibuk a.k.a. bz sket....

pernah tak anda alami satu keadaan.... anda terlalu banyak keje sampai ke satu tahap anda tak tahu nak buat keje yang mana satu dulu... meaning dah tak reti nak dahulukan keje yang mana satu disebabkan semuanya dilabelkan URGENT....

aku sedang mengalami situasi itu....

terlalu banyak keje.... samada keje yang berkaitan official atau non-official... semuanya berstatus URGENT.... dan perlu diselesaikan dengan segera....

akibatnya.... sekarang ini aku hanya duduk di kerusi... sambil mengadap meja yang sarat dengan surat2 yang perlu diSEGERAkan... dan termenung (tapi sebenarnya sempat gak dapat idea nak update blog)...

adussss.... cmne nih.... rasa2nya perlu ker dikemaskan sket meja aku nih... atau aku perlu teruskan jer siapkan surat2 yang perlu diSEGERAkan itu... tapi kepala aku macam sarat jer nengokkan meja aku nih..... huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke