Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

2 February 2011

Side Income

Side income....

Sekarang ni rasa macam perlu sangat untuk dapatkan side income... almaklum ler... semuanya ditanggung sendiri dan perbelanjaan semakin bertambah... anak pun dah besar2... harga barangan pulak bukan semakin menurun, sebaliknya semakin meningkat.. oleh itu, perlu rasanya untuk dapatkan side income bagi menyeimbangkan kos-kos yang semakin meningkat....

Tapi....

Nak buat apa ekkk... nak bisnes ker... boleh tak kalau nak jual diri.... bukan jual diri yang 'itu' yer... tapi jual kebolehan diri sendiri... aku ni ada gak ler kebolehan menaip cepat... almaklum ler setiausaha a.k.a. secretary.. apa yg side income yang sesuai untuk aku yer....

Nak bisnes... macam xdak bakat jer... tengok orang jual PB macam leh jual jer... tapi bila renung2kan diri sendiri... rasa macam tak mampu jer... nak jual tudung lak... macam dah ramai sgt yang cenderung bisnes ke arah tudung... bermcm2 jenis tudung di pasaran sekarang ni... banyak tul saingan...

Nak buat apa nihhhhhh....!!!!!!

Ada gak kengkawan yang ada bisnes... suh carikan job utk diaorg... pastu diaorg akan bagi percent ler utk job yang aku cari tu... tapi kebanyakannyer lebih cenderung untuk gunakan kedudukan aku kat jabatan gomen nih... kut2 aku ada jalan.... uishhh macam tak suka jer cara tu....

Rasa2nya apa yang patut aku buat??????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke