Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

5 May 2011

ABGGG.... SAYANG KITE TAKKKK???

Aku  :  Abg.. sayang kita tak?
Dia   :  Sayang....
Aku  :  Sayang camne tuh?
Dia   :  Awat tanya soalan gitu?
Aku  :  Saja jer.. nape.. tak leh ker..?
Dia   :  Takde la.. pelik.. asyik tanya soalan yang sama.. dan dah selalu jawab...
(maka... si pompuan trus merajuk.. sbb rasa si dia dah tak sayang...huhuhu...)

Nape ekk.. pompuan mesti tanya soalan gitu... dan lelaki mesti bagi jawapan gitu... Adakah disebabkan si pompuan itu tadi tidak yakin dengan kasih sayang si lelaki.. Dan si lelaki pulak seolah-olah malas jer nak menjawab... nape malas? Adakah sebab dah kurang rasa kasih sayang kat si pompuan... atau sebab mmg MALAS pun? 

Kebiasaannya si pompuan akan berulang kali bertanyakan soalan yang sama bukan sebab tidak yakin... tapi sebab bila ungkapan sayang "I LOVE U" itu memberikan satu rasa yang diri amat disayangi dan seolah-olah memberi kekuatan untuk satu ikatan yang telah terjalin....

Dan ... si lelaki bila menjawab... itu ler jawapannyer... tiada yang sebaliknyer... dan bila dah kata sayang.. meaning mmg sayang ler... oleh itu jgn mempersoalkan lagi dah dan jangan dok ulang2 tanya lagi dah... yakin lah dengan kasih sayang si dia...

TAPI.... camne nak tahu si dia tidak mengungkapkan kata sayang kat orang lain...? Yer la kannn... si lelaki mmg kalau sayang diaorg cakap sayang.. dan  kalau sayang tu berbelah bahagi la pulakkkk... camne lak tu...?

Sapa nak jawab ni....?

4 comments:

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

hai...tumpang lalu...^__^

msredcheesecake said...

Laki mmg cam tu..pompuan mmg cam tu...sampai bila2....heheeee
Msred follow k...

far_east said...

selalu bertanya kihkih bila kena marah mula tarik muncung... ;)

Dee said...

tau takpe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke