Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

23 May 2011

DAH CUKUP HAUL KUT...!

Pernah tak korang.... pada satu masa dan ketika... korang rasa dah sampai masanya untuk korang beralih arah... rasa macam takmo lagi dah buat keje yang memang korang kena buat setiap ari... rasa macam dah cukup haul dok kat sesuatu tempat tuh... rasa macam korang kena berpindah.. berhijrah... ???!!!


Ini lah yang Dee rasa sekarang... Dee rasa dah tak larat dah nak buat keje yang sama jer... dah malas sangat dah... pastu dah rasa prestasi keje semakin menurun jer skrg nih.... Dan Dee rasa macam meloya dan meluat sangat dengan keje yang Dee buat sekarang nih... rasa macam nak letak jawatan jer... tapi bila pikir2 balik, letak jawatan nanti susah plak nak cari keje...

Apa yang Dee perlukan sekarang adalah berHIJRAH... mencuba sesuatu yang baru... berubah ke tempat yang baru... dapatkan persekitaran yang baru... dengan harapan... dapat mengembalikan semangat yang baru untuk bekerja....

Adusss... tapi tempat keje sekarang selesa sangat... dah baik sangat.... Dee start keje kat sini tahun 2003... skrg dah 2011.... dah lama... patutlah rasa macam ni.....

Tapi nak bertukar ke tempat keje yang baru... terasa macam nnti leh ke dapat tempat keje yang seseronok tempat keje sekarang... akan dapat ker ofismate yang satu geng dengan Dee nanti seperti yang ada sekarang...

Bila difikirkan balik... rasanye elok ler beristikharah dulu sebelum berhijrah...

Tapi kan.... petang tadi buka website JPA... sekali tengok ada surat edaran la.... ada kaitan dengan hasrat Dee.... huhuhu.....




3 comments:

far_east said...

same wif me...wpun baru 2 tahun kat sini tapi dah muak tahap gaban dah...malas nak dok sini dah..jom sama2 berhijrah

miloais said...

usia masih muda
ok lah nak berhijrah ke tempat lain....

lain kalo dah cam iols ni
kena pikir berkali2 le...

Dee said...

faiz: mmg nak sgt berhijrah.. tp hijrah dgn jawatan yg lain.. xmo dah pegang jawatan nih...

miloais: Dee pun tak muda, cuma kurang tua jer.. hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke