Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

9 May 2011

TABAHLAH MENEMPUH DUGAAN...

Ari ni... tengok muka depan Berita Harian... sedih sangat.... (ntah nape dah dua ari entry sedih jer nih...) cer tengok pic nih...

Belum putus asa: Wan Azleela Wan Abdullah (depan) menyertai gerakan mencari mayat anak bongsunya, Nurshaza Sakinah Said Ahmad, 2, yang lemas dalam kejadian fenomena 'kepala air' di Hutan Lipur Ulu Bendul dekat Kuala Pilah, Selasa lalu. - Foto Owee Ah Chun

Semoga Wan Azleela Wan Abdullah tabah menghadapi dugaan ini... sedih la... dok baca dlm Berita Harian pun rasa sedih sangat... mcm nak menitik airmata Dee... Dee sendiri sebagai seorang ibu memahami perasaan dan situasi yang dihadapi Wan Azleela sekarang... sekurang2nya biarlah ditemui jasad anaknya itu supaya dapat disemadikan dengan sempurna....

Antara petikan,

Walaupun perit hatinya menerima hakikat tiada lagi kucupan Hari Ibu serta tidak lagi dapat mendengar ketawa dan rengekan manja mereka selepas ini, Wan Azleela bertekad mahu memastikan kematian anaknya itu berpusara.

“Saya berharap sangat jasad Sakinah ditemui. Bila ada jasad, maksudnya akan ada kuburnya... saya boleh pergi melawat kubur untuk mengubat kerinduan saya yang mendalam terhadap mereka,” katanya menahan kesedihan.


WAN AZLEELA memeluk anak sulung hasil perkongsian hidup dengan suami pertama

Baca selanjutnya kat "HADIAH UNTUK IBU"

1 comment:

leyzajamil said...

oh dia ada anak lelaki sulung ye..
ingt anak dia 3 org prempuan yg lemas tu je ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke