Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

22 June 2011

STANZA CINTA...

Ari tu... siri Nora Elena yang merupakan satu adaptasi dari novel mendapat sambutan hangat penonton... di mana2 pun dapat kita lihat dan dengar orang bercerita tentang Nora Elena...

Agaknya sekarang ni musim director & producer drama membuat drama hasil adaptasi sesuatu novel kut... STANZA CINTA satu lagi novel yang dijadikan drama... disiarkan setiap ari Ahad... jam 9.00 malam... ari tu Dee tengok episod pertama... boleh tahan gak....



Stanza Cinta lakonan Aaron Aziz (lagi...?), Nur Fathia dan Fizz Fairuz....

Tadi sesaje la Dee dok melilau2 kat internet... cari maklumat tentang novel Stanza Cinta nih... sekali terjumpa terus dengan blog si penulis novel... Nurul Halawati.... dan terus Dee macam terbekenan kat blog si penulis ni... Dee suka sangat dengan kata2 dalam blog beliau... NURUL HALAWATI


Bila dah baca blog beliau... terus Dee follow... suka sgt dgn kata2 dalam tu.... dan Insyaallah Stanza Cinta pun Dee akan follow gak....

5 comments:

rara pinkmafia said...

xtgk pon cite ni.besh ke?

Dee said...

rara: baru tgk 1st episod... mcm best gak ler...

miloais said...

ahad 9 malam????
time chanel axn - csi tu
hiks

Green Apple said...

drama ni... booollleehhh lahhhh...
tapi x setanding Nora Elena... tengok ulang2 kali pon x jemu lagi... hehe...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

abisla lepas ni semua drama hasil adaptasi ehhehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke