Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

7 July 2011

TARIK PERHATIAN TU... BERPADA-PADA LA....

Dee nak tanya nih... wahai kengkawan pompuanku sekalian...

Kebiasaannya kan.... pompuan ni akan tarik perhatian teman lelaki dengan pelbagai cara dan pelbagai kerenah... salah satunya dengan menceritakan kat teman lelaki tentang seorang lelaki lain yang sedang cuba untuk menarik perhatian anda... atau sedang dalam proses untuk menggoda anda...

Contoh perbualan :
Pompuan  :  Abg, ada seorang mamat ni kan dia dok ganggu i ler... tak habis2 dengan ayat godaan dia... tak tahan i....
Lelaki  :  Godaan?
Pompuan  : Iyer..
Lelaki  :  Layan jer la klu dah tak tahan sangat... (aikkk leh plak ayat gitu yer...) 
Pompuan : Amboiii abg nih.... xkan xde rasa nak apa kut...
Lelaki  :  Abih tu... takkan nak suruh tukar no hp pulak... kalau dah diri tu tak leh handle.. nak buat camne...
Pompuan  :  Xpe la .... (dengan muka yg merajuk...)

Dari perbualan tu... dapatlah disimpulkan bahawa pompuan hanya nak tarik perhatian... dan si lelaki pulak macam malas nak layan... last2 si pompuan merajukkkk.... alahaaiiiii..... misi tak tercapai lah kiranya.... hihihi...

Sebenarnya.... kita sebagai pompuan ni kan... perlu ker buat gitu... percaya tak kalau Dee cakap... kawan2 lelaki Dee setiap seorang mesti akan ada pengalaman yang serupa... di mana aweks atau isteri akan menimbulkan isu yang sama..... konon2 nak bagi cemburu....

Bagi Dee kan... kalau ler tujuan nak bagi cemburu dan si lelaki tetiba menjadi cemburu bila dengar citer cenggitu... si pompuan tentu akan rasa puashati... dan dengan sendirinya akan rasa disayangi... sebab apa... sebab si lelaki begitu mengambil berat dan dah tentulah CEMBURU itu tandanya SAYANG... tak gitu...???

Tapi kalau jadi sebaliknya... mcm contoh perbualan kat atas tadi tu... haaa.... ape nak dikate.... bukan saja hati dah jadi kecik... perasaan terluka... malah akan timbul satu rasa bahawa si lelaki tadi tidak menyayangi kita...

Apa yang di musykil kan.... kalau nak test sayang sekali pun... perlu ker buat gitu....

P/A..:  Dee pun pernah gak buat gitu... tp hasil mmg tiptop ler... hehehe


5 comments:

cik Dil said...

tu namanya mengada2..huuu

far_east said...

akak DEE penah buat kat sapa ekk?? remi ishak keerrr hihi

Anis anak wong said...

hahaha

Fariza Othman said...

saya pun pernah mengatal nak wat cm2. tapi hati die keras oooo.aceceeee.

nice, follow <3

SimplySeoul said...

minta perhatian or minta lempang hehehe. Xperlu dramatik2 dlm relationship.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke