Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

11 October 2011

Punah Ranah Impian


Entry ni ada berkait rapat dengan Belanjawan 2012 yang telah pun dibentangkan ari tu oleh PM kite....

Actually lepas bajet aritu... Dee tengok banyak blog yg buat entry bajet.... naik boring dah nengokkan citer2 bajet nih... so, Dee ingat tu maleh dah ler nak buat entry bajet.... tapi nampaknya terpaksa gak ler buat entry sket.... tapi ciput jer ler.... xnak buat entry panjang lebar... Dee tak nak pun ulas tentang bajet tu.... apa yang nak citer ni tentang IMPIAN dan ANGANAN Dee yang telah punah ranah hancur lebur.... (jap2, lebur ke tak haaa???)


Adoiiiiiii... 2-3 bulan sebelum bajet ni kan... Dee dah siap pasang impian tau... dah siap berangan2... almaklum ler... dalam FB PA2 SeMalaysia... kitaorg dah bincang topik ni... dah berangan2 nak naik gaji 20% atau lebihhhh.... huhuhu.... nampaknye angan2 ku musnah ler.... gaji naik ciputtt jer... bukan Dee tak bersyukur, tapi tu ler tak sampai bajet Dee utk tahun depan nih.....

Nak tahu apa impian dan angan2 Dee tu...?
>
>

>
>
>

>

>
>


NAK BELI KETA BARUUUUU.....!!!!!!!! 

huhuhuhu..... tak cukup bajettttt....

Terpaksa la Dee setia pada 'yang satu' tuhhhhh....




2 comments:

man said...

yang satu tuu... tentu dah byk jasa.

SYANI said...

Pelan² bajet. Insya-allah ada rezeki dapat la kereta baru tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke