Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

11 October 2011

Tahniah Gee!

Sabtu, 8.10.11...

Dee dpt jemputan untuk hadir ke kenduri kawan sepengajian time diploma dulu... Gee @ Nooraziah Azman... kenduri kawin... atau kenduri pernikahan... atau kenduri dapat pasangan... (ehhh bleh tak gitu..?)

Ini merupakan perkahwinan kali kedua bagi sahabat Dee ni... tahniahhhhh sgt2.... dan Dee juga tumpang gembira dengan berita perkahwinan Gee ni... ye la kannn... bertahun dia bersabar dan menghadapi kerenah masyarakat luar yang sering memandang negatif terhadap pompuan yang memegang status 'J'...


Ishhhh... apa2 pun.... Dee happpyyyy sesangat bila dapat jemputan dari Gee untuk hadir ke kenduri di sebelah pihak lelaki... di Baling... dan sebaik sahaja Dee dapat jemputan tu, Dee dah tetapkan dalam hati nak hadir jugak ke kenduri Gee ni... Dee nak tunjukkan betapa Dee gembira bila dapat tahu Gee berkahwin... akan Dee usahakan jugak supaya dapat hadir....

Dan Alhamdulillah... niat Dee dipermudahkan... dan pada hari Sabtu yang lepas... Dee dan anak2 dapat ke Baling untuk meraikan Gee... walaupun perjalanan ke Baling tu bukannye dekat... dan Dee boleh tersesat lagi kat pekan Baling tu... (dan si Amir siap cakap klu tak jumpa jgk umah kenduri, jom pi makan kat pekan Baling jer...) akhirnya klu dah namanyer rezeki... sampai jugak ke umah kenduri tu.... sebaik ternampak Gee dan husband dia, trus ilang rasa letih memandu.... terus dtg rasa keterujaan dan kegembiraan yg amat sangat... hehehe...

Dan Gee.... mmg nampak mcm terkejut sgt2... rasa-rasanya Gee macam nk terjerit time tu... tp disebabkan dia tu raja sehari, maka terkawal sket ler ke'jerit'an dia tu... hahaha.....

Seronok sangat sbb dapat jumpa Gee... dan seronok sangat dapat tengok wajah Gee yang berseri2 dan nampak gembira.... tak banyak yang kitaorg dapat borak almaklum ler pengantin terpaksa melayan tetamu2 lain jugak kan... tapi takpe... Dee puas sebab dapat menghadirkan diri ke kenduri Gee...

Jom layan gambar... (kebanyakan gambar diambil oleh si Arfan, budak kecik 4 tahun tuh....)



ni antara gambar yg diambil oleh Arfan... unik kan... hasil keje budak umo 4 thn...

ni pun Arfan yang amikkan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke