Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

1 June 2015

Dah 1/2... Tahun 2015..


Ok..arini Dee nak start citer tanpa tajuk... meaning Dee akan taip jer apa yang terlintas kat minda nih pastu nanti baru letak tajuk.

Sebenarnya tak tau nak citer apa... walaupun rasanya macam banyak benar peristiwa yang berlaku dalam kehidupan Dee bermula awal tahun 2015 sehingga kini.. dah 1 Jun 2015 pun.. dah masuk setengah tahun dah kannnn... sekejap jer...

Haaa dah dapat tajuk... Dah 1/2... Tahun 2015... boleh gitu.... ok meh letak tajuk dulu kat atas tu...

Ok... dalam tahun 2015 nih... banyak yang Dee plan... tapi tak jadi pun... antaranya nak buat bisnes la... nak tambah ahli keluarga la... (hikhikhik nih berangan sebenarnya..) nak sambung belajar la... nak tukar tempat keja la... boleh dikatakan banyak la yg plan tu... tapi dah setengah tahun dah pun... satu pun tak jadi kenyataan...

Sebenarnya apa yang dirancang boleh jadi kenyataan jika disertakan dengan kesungguhan... itu yang penting... kalau setakat merancang tetapi tak bersungguh2, mana nak datang hasil.. ye tak...?!?!

So... moral of the story... merancang dengan betul, bukan berangan.... ok...

And still.... til now.... masih berangan rasanya... huhuhu....



1 comment:

Swapna said...

MGLSarees.com - Shop Best Mangalagiri Handloom Cotton and Pattu Sarees | Dress Materials - Shop for the exclusive stylish and ethnic handloom sarees online at great price. ✯FREE SHIPPING Andhra Pradesh –Telangana (Hyderabad). Select from the best range of womens Dress Materials. Buy handloom silk and pattu sarees online, buy exclusive handloom cotton saris online, purchase handloom cotton sarees online, latest designer handloom saris, attractive prices, worldwide express shipping. MGLSarees - Mangalagiri Cotton and Pattu Sarees | Handloom Sarees | Dress Materials | Buy Mangalagiri Sarees Online at Low Prices.
Mangalagiri Sarees Online | Handloom Sarees | Mangalagiri Dress Materials
Mangalagiri Cotton Sarees Online | Mangalagiri Sarees | Mangalagiri Handloom Sarees Online
Buy Mangalagiri Sarees Online at Low Prices
Mangalagiri Pattu Sarees | Mangalagiri Pattu Sarees Online
Mangalagiri Dress Materials Online

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke