Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

6 August 2008

Tak Faham...

Aku betul-betul tak faham... orang dah cakap tak nak... meaning memang tak nak ler... nape masih nak merayu2 dan seolah2 memaksa... dengan sendirinya aku terasa meloya di tekak bila memikirkan semula hal ni.....
Aku memang tak faham.... dan dia juga seolah2 tak mahu memahami... skrg ni... time menulis blog ni... perasaan aku bercampur baur... semuanya perasaan negatif.... aku amat marah, geram, menyampah, sakit hati, benci dan segala macam lagi perasaan negatif yg tak dapat aku gambarkan...
Aku tak faham ler camne la leh kenal dengan dia ni... eeeiiii.... gerammmmm nyerrrr.....
Ya Allah... tutupkan lah hati orang ni kat aku... aku tak nakkkk.......
Cubalah memahami.....

2 comments:

ras-adieza said...

siapa...siapa...ni yang geram sama ni...

odie said...

si R tu ler akak.... tak reti2 nak paham....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke