Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

29 June 2009

Tak abih2 demam...

Jumaat aku dgn arfan demam selesema... Hari Sabtu Nadia lak demam... teruk gak demamnyer... sampai mengigau2 time tido... so, ari ahad dia tak ke sekolah... aku bagi mc suh dia rehat kat umah... kesian lak nengok... sampai menggigil2 badan.. dah ler kurus cekeding jer badan tuh... bila demam, teruk tul jadinyer...

Petang tuh, balik dari ofis aku nengok dia dah ok... dah leh ke kedai pun... orait gak ler penangan ubat semalam tu... actually aku hanya berikan ubat2 yang dok ada kat dalam peti sejuk ... aku tak gi amik kat klinik pun... lagipun ubat2 tu still leh guna, tak expired lagi... buat per nak membazir... Aku tanya nadia camne, dia cakap ok dah ibu... kakak dah sihat... mmg ler sihat.. dah leh ke kedai beli coklat... tu ler keje nyer... ulang alik ke kedai...
Malam tu.. aku tgk si amir lak menunjukkan tanda2 utk demam... suara dia dah bertukar jadi cam sengau.. pastu dia asyik bersin2 jer... petanda tuh... pastu tetiba dia bersuara... "ibu... amir rasa tak sihat la... macam nak demam jer..." aku pun dengan segera gi amik ubat demam dan selesema bagi kat dia.... aku suh dia gi tido... harap2 esok dia dah ok...
Pagi isnin (ari ni ler..) aku gi nengok amir kat bilik... pegang dahi... aikkk panas lagi... nampaknya ubat yg aku bagi tu tak berkesan kat amir... so ari ni aku bagi mc lak kat amir...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke