Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

13 July 2009

Jom Makan Buah-Buahan...

Hari Khamis ari tu... jamuan kat ofis aku... makan buah-buahan tempatan... almaklum ler skrg kan musim buah-buahan... actually jamuan ni dah jadi semacam agenda wajib setiap tahun... ditaja oleh majlis kebajikan staf ofis aku...

ni ler buah-buahan nyer... byk lagi sbnrnya... ni baru kat satu khemah...

Aku tak makan banyak pun... sebabnya pagi tu kat admin sendiri dh makan byk... yg aku byk makan adalah manggis... yg lain aku tak sentuh... dokong lagi ler aku tak berani sentuh sebabnya baru lepas bersalin... org tua2 ckp berbisa... hmmm... ikut jer la...


ni ada lagi buah-buahan... kat sini ler 'port' aku... manggisss....

Kebetulan petang tu ada meeting majlis kebajikan nak pilih ahli jawatankuasa baru... tapi aku tak join, aku ngelat... hehe... tak mo la join sebab aku ada 'hal' nak buat... rupa2nya bukan aku jer yg tak join... 'geng makan' aku pun tak join gak... sehati sejiwa gak ler kami nih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke