Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

11 July 2009

Koleksi cenderahati...

Ni ler hobi aku... mengumpul cenderahati.. tak kisah ler dari mana asal cenderahati tu.. kenduri ker, majlis2 rasmi ker... majlis tak rasmi ker... semua aku simpan... sayang nak buang... cantik2 lak tuh...

Ni koleksi yg aku kumpul dan aku letakkan kat ofis... buka jer pintu bilik aku, maka akan ternampak lah susunan koleksi cenderahati aku tuh...

Antara koleksi yg aku ada...

Tetapi kengkadang... time sesak... aku amik gak cenderahati tu bagi kat org... hehehe... contoh nyer klu tetiba nk buat hadiah utk kenangan.. aku amik jer kat situ... tapi jarang2 sangat ler... pernah gak aku buat, anak2 aku nak bagi hadiah kat cikgu time Hari Guru... pagi tu nak gi sekolah baru cakap, so.. aku amik jer la antara koleksi aku tuh... nak buat camner... kes emergency la tuh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke