Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

9 August 2009

Exam dah abih....

Exam dah abihhh!!! Fuhhh mcm seronok giler jer bunyinyer.... mmg seronok, sbb dah abih segala macam tekanan... dah abih segala mcam tension... dah abih segala macammm.... ntah adik beradik segala macam lagi ler.....
TAPI!!!
Ada gak tak best nyer.... klu bleh nak jer ari exam tu diulang balik... apa tidak nya.... soklan dah tahu mende kan... so bila dh diulang... leh ler jawab.... kui kui kui.... lawak2..... xde la... yg sebenarnya yg tak best tu sebab tak leh jawab ler.... sebenarnya dah dibagi peluang... ulangkaji jer la... pastu jgn lupa tgk soklan2 lepas.... yg aku geram nih... bkn geram dgn org lain pun, tapi geram dgn diri sendiri.... dh tgk soklan2 lepas... tp buat2 tak nmpk lak... al kunun2 'ana ini bijak lagi bijaksana (sila baca slanga arab yer...).... tgk soklan2 tu smbil lalu jer... pastu bila tgk time exam.... hah???? oh tidakkkk???? soklan2 lepas..??? nape gitu... nape aku dihukum gitu.... hampeh tulll.... nmpk sgt segala usaha aku dibayar 'cash'.... padan muka aku.... huhuhu...
WALAUBAGAIMANAPUN....
Setiap usaha pasti ada hasilnya.... tak tengok soklan lepas pun... insyaallah... aku leh jawab... semua soklan aku jawab.... yg tak pasti nyer... betul dgn tidak jer jawapan aku bagi tu.... hehehe.... harap2 lecturer2 aku tak ler pening kepala ker, demam ker, sesak nafas ker, time semak kertas jawapan aku tuh... apa tidaknyer... aku telah berusaha sedaya upaya aku untuk memerah otak untuk meng'goreng' jawapan2 tuh semua..... kuikuikui....
SEKARANG NIH....
Terasa macam nak bercuti pun iyer gak... nak gi mana ekkk....???
ada dua pilihan nih... penginapan percuma... hehehe.... pilihan pertama... kat bukit merah... aptmnt kakak aku nyer... pilihan kedua... kat tiara beach... pun aptmnt kakak aku jgk.... bila la nak ada aptmnt percutian sndiri la agaknya.... hmmm???? berangan lagik....
Tiara Beach jauh sgt.... Bukit Merah dekat sket.... TAPI!!! time bila la plak nak pi nih... mcm xde masa dan ketika jer.... si Amir nak exam UPSR tak lama lagi... baru jer abih percubaan peringkat daerah.... akan ada satu lagi percubaan.... tak leh gak ler nak gi bercuti.... xpe2... lepaih Amir exam... kita bercuti ekkk...... kita amik cuti SEMINGGU!!! ha amik ko... nk cuti sangat.... mcm ler seminggu tu lama benor.....
Baru aku ingat... sepatutnya dan selalunya selepas aku berpantang... sure aku gi jejalan dan bercuti .... nape kali ni abih berpantang aku tak gi ekk??? SO... maka... jadinyer.... elok sangat ler plan aku nak gi bercuti ni..... wahhh best nyer.... xper2.... biar aku berangan dulu ekkk....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke