Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

4 August 2009

Exam day...

Adusss.... 2 hari dah lepas.... tinggal lagi 3 hari... utk aku lalui dan redahi hari peperiksaan nih.... ayat mau sastera gitu... hehehe...

Bertambah tension kepala aku nih.... rasa seolah2 masa begitu lambat berlalu.... tapi klu nk studi tuh, rasa masa begitu cepat lak berlalu... macam tak nyempat2 nak baca buku dah.... dah ler rasa tak sempat baca buku... hari exam terasa tak nyempat2 nak datang... hampeh tul... ayat2 aku ni mmg menunjukkan betapa tensionnyer aku... sbb bila aku baca balik ayat aku nih, mcm tak faham jer apa yg aku cakapkan...

Esok subjek kepimpinan... hehehe... nape aku gelakss??? ntah ler... subjek ni klu aku tak leh jawab, mau cari nahas nih... nahas dgn sapa??? dgn sesapa laa.... cari penyakit ler.... mau aku dikutuknyer nanti... so, klu xmo kena kutuk ker, kena perli ker... sendiri mau ingat la... (ingatan untuk diri sendiri nih...) tp klu tak leh jawab gak... tak tau ler....

Tensionnnn.... kedekut tips tul la lect sorang nih... tak sayang stdnt kut... tak sayang semua pun, sayang sorang jadi ler... hehehe... kuikuikui... nk tergelak la pulak... mmg tension nih... tu pasal gelak sorang2....

Semua subjek sebenarnya buat aku tension... klu studi, sure tak tension nyer... ni disebabkan tak studi ler... ehh tak leh gak cakap tak studi... aku ni studi, cuma last minute jer.... tu pasal tension... studi last minute ni kengkadang masuk otak... kengkadang hancusss.... tu yg aku tak mo tu.... takut nanti hancusss...

Apa2 pun.... good luck to me!!! Mudah-mudahan segala penat lelah aku studi last minute ni akan memberikan 'kesan' yang membanggakan.... Insyaallah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke