Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

3 August 2009

Nur Sufina

sufina.... hari pertama kelahiran

ni ler anak sedara aku yang terbaru.. jap nak kira dah baper anak sedara yg aku ada... ok... total keseluruhan anak sedara aku... 28 orang.... klu termasuk bilangan anak aku... mau jadi 33 orang ler cucu hj bidin & hjh aminah... tu belum cucu sedara.... dah jadi nenek aku nih... tapi utk cucu2 aku semua.... dilarang memanggil nenek atau tok... hehehe... abih2 pun panggilan glamer... "tokcik didie"... eh eh...glamer ke tu.... 'tokcik' tu pun dah tunjuk betapa tak glamernyer gelaran nenek ini.... chehhh.... wbgmnpun, glamer itu satu kemestian... jd nk mengglamerkan gelaran tokcik tu... aku tmbah nama aku yg glamer 'didie' .. so... cucuku semua... jgn lupa yer... nenek glamer korang nih....

setiap kali berkumpul time raya... bayangkan betapa banyak nyer sampul duit raya yang perlu disediakan??? itu baru famili sebelah aku tuh... blum masuk famili hubby.... sib baik famili hubby tak ramai...tahun ni nyer raya... confirm tambah satu lagi sampul ler... dan sah2 aku pun dpt satu sampul baru.... almaklum ler ... tambah sorang lagi....

ini ler anak sulung adik aku yg baru kawin... satu2nyer adik aku... xde la baru sgt pun... bila ko kawin ekk.... lupa la plak... bln 12 thn 2007... haa ingat pun... actually adik ipar aku give birth bln jun lalu... mak sedara yg sorang ni tak sempat pun gi tgk anak sedara terkini nih... almaklum ler... jauh... sapa suh ko gi duduk jauh dr kedah ni ha.... sbnrnya xde la jauh mana pun... ipoh jer... tp den ni ha... takde masa... tunggu time raya ler sufina yer... ko jumpa mak sedara ko yg glamer nih.... pasni klu cik odie peluk, gomol ko jgn nangis ekk... dh tentu aku geram... anak dara tuh...


satu lagi gelaran glamer aku... dlm famili aku ni ber'pangkat' makcik... tp anak2 sedara semua aku tak bg panggil makcik... semua kena panggil cikdi... jgn sekali korang panggil makcik ekk.... nnti duit raya cikdi potonggg..... hehehehe... kejam ker mak sedara sorang nih... ooohhh tidak sama sekali, itu cuma peringatan.... hehehe....

2 comments:

ima said...

tahniah ye bertambah anak buah...comel gitu

odie said...

macih... tu la pasal... geram jer... xsabar nk tunggu dia balik kg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke