Jom Shopping di SweetMuslimah.com

SweetMuslimah.com

27 September 2009

Seminggu Sakit Mata...

Sebenarnya seminggu sebelum raya... aku sefamily terkena wabak sakit mata.... org lain dok sibuk dgn H1N1... kitaorg dok sibuk dgn sakit mata... red eye... sakit mata yg sememangnya sakit dan gatal yg amat sangat...
Bermula dengan Amir... time dia amik UPSR tu... dia dah terkena sakit mata nih... tapi dia leh tahan... tak teruk katanya... pastu berjangkit kat hubby... diikuti oleh asyraaf dan nadia... pastu arfan dan akhir sekali aku ler... sib baik si aidil tak terjangkit... klu tak mmg teruk ler nak menjaganyer...
Si Arfan mmg teruk sgt sakit mata nyer tuh... mau tak... aku nak letakkan ubat dia tak mo... sakit katanya... pastu gatal2... dah tentu ler ditenyeh2kan mata tuh... mmg teruk sangat... silap tak amik gambar... klu tak mmg jadi bukti betapa teruknyer sakit mata dia tuh... smpi mata yg bulat dah jadi kecik...
Disebabkan sakit mata tu ler aku diberi MC 3 ari... pastu masuk ofis jap... dah jadi tak larat nk nengok pc... tu pasal ler aku tak update blog aku... TAPI... dlm dok sakit mata tu aku sempat gak gi shopping2... hehehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright reserved by Aredieya edited by Caersasuke